נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

איך לחנך את הכלב לעשות צרכים מחוץ לבית

אילוף כלבים לעשיית צרכים

השטיח האהוב שיובא מחו"ל, הספה החדשה והפוף שאתם הכי אוהבים הם רק חלק מרשימה ארוכה של רהיטים שעשויים להיהרס לצמיתות אם הכלב שלכם יעשה את הצרכים שלו בתוך הבית. מדריך זה יציג בפניכם את הדרך הטובה ביותר שתפחית את הסיכויים להרס זה, פשוט כי תקבלו את הכלים שיאפשרו לכלב שלכם לעשות את צרכיו מחוץ לבית. הישארו כאן ותכירו בכל המידע הנחוץ.

 

הקדמה – תכירו את הגישה החיובית

רגע לפני שתתחילו בהליך, עליכם להכיר מקרוב את הגישה החיובית שבה נוקטים כדי להביא לשינויים בהתנהלות של בעלי חיים. כלומר, אתם תצטרכו לשבח את הכלב שלכם לאורך כל הדרך, משום שהדבר יוביל להעצמה ורצון להמשיך בדרך בה הוא פועל. יש הטוענים שאסור לכעוס כלל על הכלב, במידה וזה עשה את צרכיו בבית, משום שהוא עשוי לפתח בעיות בהקשר זה.

 

כך מתחילים – תעלו את העניין למודעות

עשיית הצרכים מחוץ לכותלי הבית מצריכה יציאה דחופה לטיולים. כך הכלב ייחשף לריחות שימשכו אותו לעשות את צרכיו. לאחר שתעשו כך, תצטרכו לאסוף עיתונים ולהניח בכל פעם עיתון אחד לצד דלת הכניסה של הבית. הצביעו על העיתון ותסבירו לכלב שזה המקום שבו הוא צריך לעשות את צרכיו מעתה ואילך. היכנסו לפורטל שעוסק בכלבים, אם תרצו להכיר בכל המידע שיקל עליכם בהנחיה זו. בחרנו להציג בפניכם את הכתובת של הפורטל הטוב ביותר שיש כיום בתחום: https://barking.co.il.

כלב עם הבעלים

 

זה הזמן לקבוע לו"ז

יכול להיות שעניין הלו"ז יישמע לכם מוזר, אבל האמת היא שהוא חשוב לא רק עבורנו, בני האדם, אלא גם לכלבים שלנו. מומחים בתחום האילוף יספרו לכם ששיטת האילוף לעשיית צרכים בנויה על הרגלים שצריכים להתבצע תוך סדר יום קבוע. הדבר צריך לבוא לידי ביטוי בתור התחלה בשעות האכילה הקבועות. כך שאתם צריכים להציב לעצמכם שעה קבועה שתהיה נוחה לכם, בה תעניקו בכל פעם אוכל לכלב שלכם. לאחר מכן, תצטרכו לצאת עם הכלב לטיול. שכן, במרבית המקרים, כלבים צריכים לבצע את צרכיהם זמן מה לאחר הארוחה.

 

אל תתביישו לשבח את הכלב

יישמתם את המידע שהוצג בפסקה שלעיל וגיליתם שהכלב שלכם ביצע את צרכיו במהלך הטיול ולא בתוך הבית? מעולה! זה הזמן לשבח אותו. שימו לב שאתם עושים זאת תוך דיבור בטון מרוגש, משום שזו הדרך של הכלב שלכם להבין שהוא עשה משהו טוב. יש מי שממליצים להוסיף למילים הטובות גם חטיף שיעודד אותו לבצע את הפעולה שוב ושוב.

 

השורה התחתונה

בשלב זה אתם יודעים איך תוכלו לחנך את הכלב שלכם, כדי שזה יעשה את צרכיו מחוץ לבית. כעת נותר לכם רק להוציא את המידע לפועל ולראות את התוצאה. נאחל לכם שתצליחו בהליך בהקדם האפשרי.

כלב עושה את צרכיו בחוץ

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כלבים