נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

4 טיפים שיעזרו לכם לבחור אוכל איכותי לחיית המחמד שלכם

4 טיפים שיעזרו לכם לבחור אוכל איכותי לחיית המחמד שלכם

חיית המחמד שלכם זקוקה למזון איכותי ומזין, על מנת לשמור על הבריאות הפיזית והמנטלית שלה. בדיוק כפי שתזונה מאוזנת ובריאה חיונית עבור בני האדם, כך הדבר גם לגבי חיות המחמד שלכם. הכלב והחתול שלכם זקוק למזון איכותי, המכיל את כל אבות המזון החיוניים עבורו.

מזון מסוג זה יבטיח לחיית המחמד שלכם שיניים בריאות יותר, פרווה רכה ונעימה יותר ומערכת עיכול חזקה ומאוזנת. מזון פחות איכותי עלול להוביל למחלות עור, קשקשים, שלשולים, מחלות חניכיים והתפתחות של מחלות כרוניות שונות. לכן ההמלצה הכללית היא להשקיע במזון ברמה גבוהה, שישמור על הבריאות של חיית המחמד שלכם.

 

כיצד לבחור אוכל איכותי לחיית המחמד שלכם?

  1. אחת ההמלצות החשובות ביותר היא להקפיד לרכוש את המזון בחנות חיות מקצועית ואמינה. חנות חיות פט נט נחשבת לחנות חיות מקצועית ואיכותית, המקפידה לעבוד עם הספקים המובילים ביותר בתחום. עובדי החנות יוכלו לסייע לכם לבחור את סוג המזון המתאים ביותר לחיית המחמד שלכם, בהתאם לגיל, לסוג ולצרכים הייחודיים שלה.
  2. מומלץ לבחור מראש במזון המגיע ממותגים מוכרים ואיכותיים, דבר שיבטיח לכם איכות גבוהה ורכיבים איכותיים. מונג' אוכל לכלבים למשל, נחשב לאחת האופציות המומלצות ביותר לכל מגדלי הכלבים, מאחר ומדובר על מזון איכותי ומזין. החברה מקפידה על רכיבים ברמה גבוהה, דבר שבא לידי ביטוי הן בערכים התזונתיים של המזון והן ברמת הטעימות שלו.
  3. יש לשים לב לרכיבים של המזון, מאחר ומדובר על אחד הקריטריונים החיוניים ביותר לאיכות שלו. מזון ברמה גבוהה יכיל רכיבים מהחי כבר בתחילת הרשימה, דבר שמעיד על מינון גבוה של רכיבים איכותיים מהחי, לעומת דגנים או רכיבים אחרים, שפחות מומלצים לחיות המחמד שלכם. מומלץ לבחור במזון המכיל רכיבים טריים מהחי בתחילת רשימת המרכיבים, לעומת בשר מיובש, קמח ממקור חי וכדומה. ברמת העקרון, דגנים כמו תירס למשל, אינם מתעכלים במערכת העיכול של הכלב או החתול, לכן עדיף לבחור במזון עני או נטול דגנים.
  4. יש להתאים את המזון לצרכים הייחודיים של חיית המחמד שלכם, הן מבחינת הגיל שלה והן מבחינת מצבים רפואיים שונים. גורים למשל, זקוקים למזון עשיר ושומני יותר, מאשר חתולים או כלבים קשישים, שזקוקים למזון דל בחלבונים ובשומן. בדיוק כמו אצל בני האדם, חיות מחמד קשישות מתקשות לעכל מזון עשיר, לכן יש לבחור עבורם מזון ייעודי למבוגרים. הדבר נכון גם עבור חיות מחמד רגישות או סובלות מאלרגיות, דבר שמחייב מזון היפואלרגני.

מזון איכותי עבור חיית המחמד שלך

אוכל איכותי לחיות מחמד – שורה תחתונה

חיות המחמד שלכם ראויות למזון איכותי ובריא, המכיל רכיבים איכותיים וערכים תזונתיים התואמים לצרכים שלכם. מומלץ לשלב בין מזון יבש למזון רטוב, על מנת לספק לחיית המחמד כמות מספקת של נוזלים, לצד טעימות גבוהה יותר. ניתן לשלב חטיפים במטרה לצ'פר ולפנק.

מזון עבור חיית המחמד שלך

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אוכל