נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

אילו ערכים תזונתיים חשוב לשלב בתזונת החתול?

דיאטה של חתול

חתולים, בדומה לבני האדם, צריכים לצרוך מזונות שמכילים ערכים תזונתיים איכותיים ברמה מספקת. שכן, כך, הם יוכלו להיות בריאים וחזקים. עובדה זו כנראה ידועה לכם, אבל השאלה האמיתית היא – האם אתם מכירים בערכים התזונתיים שחתולים צריכים לקבל? סביר להניח שאתם לא יודעים את התשובה. שכן, אחרת לא הייתם כאן. הישארו אתנו ותגלו את כל האינפורמציה שתעניק לחתול שלכם בריאות איתנה.

 

סידן

אי אפשר לכתוב מדריך מקיף שיציג בפניכם את הערכים התזונתיים שחשוב לשלב בתזונה של חתול, מבלי לציין את הסידן. הרי זה ידוע שחתולים קופצים לא מעט מגבהים (דבר שעלול לפגוע בעצמות שלהם). חשוב מאוד שכל חתול יצרוך כמות מיטבית של סידן שתחזק את העצמות שלו ותשמור עליהן מפני פגיעה. נציין בהזדמנות זו כי ניתן לחשב את הצריכה המיטבית של סידן בהתאם למשקל גופו של החתול שלכם.

דיאטה של חתול

חלבונים ופחמימות

יש מי שסוברים כי עליהם לחפש אוכל לחתולים שיש בו כמות מועטה מאוד של פחמימות (שכן, אנו יודעים שפחמימות גורמות להשמנה). חשוב שתדעו כי אם צורכים את האוכל בכמות מוגזמת, הדבר אכן עלול להביא להשמנה. ההמלצה היא לא לוותר על פחמימות, בגלל שיש להן תפקיד חשוב במתן אנרגיה לגוף. פשוט תשימו לב שהאוכל לחתול שלכם מכיל אותן בכמות סבירה.

שימו לב – אם אתם רוצים לשמור על החתול שלכם בריא וחזק מכל הבחינות, עליכם גם לבדוק כי אתם רוכשים אוכל לחתולים שיש בו כמות מספקת של חלבון. לצערנו, יש לא מעט מזונות לחתולים בשוק שמכילים בעיקר פחמימות ופחות חלבונים. האחריות היא עליכם כמובן. אנחנו נציין בפניכם בהמשך את הדרך הטובה ביותר לבחור באוכל בריא ועתיר בחלבונים.

 

וויטמינים

ערכים תזונתיים נוספים שוודאי מוכרים מהצלחת שלכם הם וויטמינים. נציין כי יש כל מיני סוגים של וויטמינים שקיימים באוכל לחתולים. הנה רשימה מקוצרת של כמה מהחיוניים ביותר שבהם:

  • ויטמין A
  • ויטמין D
  • ויטמין C

אם תרצו לקרוא פרטים נוספים, פשוט היכנסו לאתר של "החתול והכלב" ותוכלו להכיר בהם מקרוב.

ויטמינים במזון לחתולים

כך תשלבו את כל הערכים במנה אחת

אתם יכולים לערוך שילוב של כל הערכים שצוינו לעיל במנה אחת. זה רק נשמע מסובך, אבל זה פשוט למדי. כדי שזה יקרה, עליכם להיכנס לאתר שמציע מגוון רחב של אוכל לחתולים. לאחר מכן, תעברו על הרכיבים התזונתיים שמוצגים על גב כל אריזה ותבדקו איזה מזון מכיל את כל הרכיבים הטובים בכמות גדולה.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הערכים התזונתיים שחשוב לשלב בתזונה של החתול שלכם. עכשיו, אתם יודעים מה הם ואיך תוכלו להעניק אותם לחתול שלכם, כך שעליכם רק ליישם את המידע שהוצג בפניכם לעיל ולהיות בטוחים בכך שהחתול צורך אוכל בריא ומזין.

דיאטה של חתול

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא חתולים